CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, August 20, 2008

Ummi's First Award 20.08.2008



Terkejut ummi dapat award ni drp kwn ofis Zeti
camne x terkejut... ni adalah pertama kali buat blog sendiri
dan ianya pun didorongi dan diajar oleh Zeti
TQ sgt2 pada Zeti yg bg award
rasa terharu dan tidak terkata
TQ SO MUCH Zeti



Well, I'm a little broken up here...seriously.
This is my first blogger award and you always remember your first.
This award is given to those blogs you just have to read everyday.
Well, I guess I'll do a little of everything for you and your blog.


So Zeti, you've made my day and this award goes to you!


2 comments:

zeti said...

sama2 kakakku :)
ekceli, award ni baguih gak..
mcm bg inspiration+motivation gitu kan.. then br smangat ckit kita nk b'blogging ;)

p/s: ops..malu I, u ltak gmbr :p ehehe

ummiyah said...

sebagai appreciation memberi galakan membuat blog... pandai la sikit2 for an old timer like me...